.:Ucapkanlah "ZIKRULLAH" tatkala melawat ke blog ini:.

Thursday, March 4, 2010

Bungkusan Misteri.....

Bahang sauna kepanasan pada petang itu sungguh terasa... Setelah tamat sesi perkuliahan pada petang itu, penulis lantas bergegas bangun untuk pulang ke bilik.. Dalam perjalanan pulang, ligat di minda penulis memikirkan segala kerja dan assignment yang masih menunggu giliran untuk disiapkan.. Namun dibiarkan terus segala persoalan2 tersebut berlalu kerana keletihan ketika itu mengatasa segalanya..

Beberapa langkah sebelum sampai ke bilik, sahabat penulis yag berada di hadapan penuls menegur dan mengatakan bahawa ada sebuah bungkusan seperti hadiah dilihat dari jauh di hadapan pintu bilik penulis.. Langkah penulis terhenti apabila melihat perkara yang sama.. Ya, sebuah bungkusan... Misteri.. Lantas penulis mengamati bungkusan tersebut..

Beberapa minit selepas itu handphone penulis berbunyi menandakan menerima satu pesanan SMS.. Penulis terus membuka inbox dan terus membaca..
Terdiam penulis.... Terkelu seribu bahasa.. hanya mampu merenung.....................................................
Siapa.. Apa.. Mengapa... Masih menjadi misteri buat penulis.........

Apakah yang tersirat dan tersurat dengan bungkusan ini.. Sunguh tidak faham..

4 comments:

wonderfuLife♥ ♥ said...

ape yea tue?sue xnak kongsi ke?hehehe

Ummul Syaukatul Suhaila said...

erm.. xtaula.. macam pelik je.. xtau sape.. So, nak terime pun macam payahla.. motif ape.. nak kasi smthng pun, gtaula name, blh gak kite appreciate kan.. Sekurangnye blh doakan untuk orang tu.. Pelik2..

nana said...

org buang baby ke?hihi...

Ummul Syaukatul Suhaila said...

Err.. jgn gitu nana.. Bayi hidup xpe, su ambik bela.. Jgn sebaliknya sudahla..

Related Posts with Thumbnails