.:Ucapkanlah "ZIKRULLAH" tatkala melawat ke blog ini:.

Saturday, October 30, 2010

Award mai lagiii..



Tu dia.. Mai dah award.. Teringat masa musim dapat award kat blog bertalu2 dulu.. Tapi xsempat nak ambik dan publish. Ini pun dalam kategori 'terlewat' jugak la ambik award ni setelah dimaklumkan dan diberi oleh cik Siska.. Maaf ye siska atas keterlewatan ini.. ;)

Ok, Siska.. Thanks sudi memberi award ni kepada Ummul Syaukatul Suhaila. Seperti biasa, dapat award x bermakna nak sedap2 je ambik award, kena jawab soalan lagi tu.. Nasib baikla soalan ni simple2 je. Pernah penulis dapat award sampai dia mai pakej dengan soalan 'killer' gitu. Agak berpeluh dan otak pun berpusing 350 km/j nak menjawab. Ini dikira dalam 'kawasan selamat' la. Soalan biasa2 saja. Ok, jom2.. Penulis nak jawab soalan dari Cik Siska dulu..

1.Slogan knapa saya suka memoriseorangpemuda?

Suka? Sukakah? Ok, memori ni selalunya perkara yg kita simpan dalam mind atau history kita. Senang story, contoh macam memory card la, tak pun memory card phone tu kan.. Boleh simpan macam2.. Ok, berbalik kepada soalan.. Suka sebab dalam kehidupan sebagai remaja inilah pelbagai memori xkira samada yang manis, pahit, tawar, kelat mahupun masin, semuanya kita akan kenang suatu hari nanti. Memori itulah yang akan jadi sejarah buat kita, yg akan diceritakan pada anak cucu nanti. Orang kata, zaman remaja inilah zaman yang paling berharga dan perlu create sebaik mungkin, kelak x menyesal. Jadi, nikmati dan lalui masa muda anda semua sebaik mungkin, biarkan ianya menjadi satu memori yang manis untuk dikenang dan diceritakan pada generasi akan datang.. :)

2.Reaksi lepas dapat award ini?

Seronok dan risau sebelum bukak award ni. Risau takut dapat soalan yang susah nak menjawabnya.. hehe..

3. Tag 15 bogger ain

Alahai, nak kena tag jugak ke..?
Oklah, penulis tag kepada sesiapa yang dah buka dan membaca, terbaca, dibaca atau mengeja entry ni.. Sila jawab..
Jawab ye..

Ok, Done!
Sekian sahaja~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails