.:Ucapkanlah "ZIKRULLAH" tatkala melawat ke blog ini:.

Thursday, July 8, 2010

Ramalan sotong??


Cuba lihat video2 di bawah ni...





Jika mengutarakan soalan, binatang apakah yang terhangat dipasaran sekarang ni, jawapannya sudah tentu sotong! hehe... Tak lain tak bukan, gara2 sotong psikik yang bernama Paul yang telah berjaya membuat ramalan dengan tepat perlawanan Jerman dalam piala dunia 2010 setakat ni.

Binatang yang mempunyai 'deria keenam' dan berjaya menghidu sesuatu perkara sebelum perkara tersebut berlaku. Isy..Isy..Isy.. Amazing kan! Tapi AWAS semua ni..! Bagi orang islam, ramalan sotong psikik ni janganlah digunakan untuk aktiviti judi.. Lain jadinya kalau terlalu percaya.. Gusar jika tergelincir dari landasan yang sebenar.. Merosakkan akidah..

Alahai.. Timbul soal sotong pulak kan.. Lucu betul la.. Jgn lepas ni berjudi disebabkan nak pertaruhkan ramalan si sotong ni sudah la..

Eiiii.. Pelik..Pelik.. Sungguh pelik bin ajaib.. Femes sotong ni jadinya.. Tahap femes sotong ni sama dengan tahap femes World Cup 2010.. Seluruh dunia tau kan.. Bukan senang nak jadi femes macam tu..

**Silap haribulan, kena goreng jugak si Paul ni dalam kuali, buat sotong tepung.. hehe

p/s: Sahabat2 sealiranku, tolongla jgn percaya dan taksub ye.. Ni salah satu permainan untuk menguji.. Cobaaannn..

Firman-Nya lagi yang bermaksud: “Bahawa sesungguhnya Allah tidak akan mengampunkan dosa seseorang yang syirik kepadanya dan Allah akan mengampunkan kepada sesiapa yang Dia kehendaki iaitu selain dari dosa syirik. Barang siapa yang mempersekutukan Allah, maka sungguh ia telah berbuat dosa yang besar.”
(Surah an-Nisa’, ayat 48)


2 comments:

rashdan said...

Huhu..memacan dunie skang nie an. asenye xlame sotong ni, kne tgkap wat goreng kot nant.. masuk paper, 1 dunie tau sotong bola kne goreng, femes gak. hehe

Ummul Syaukatul Suhaila said...

Kesian sotong tu.. Jadi mangsa keadaan.. Shortcut to famous.. =D

Related Posts with Thumbnails