.:Ucapkanlah "ZIKRULLAH" tatkala melawat ke blog ini:.

Saturday, April 30, 2011

Sekitar KLIBF


Alhamdulillah hanya mampu ucapkan sebagai tanda syukur atas keizinanNya.


Last minit punya planning. Sudah berhajat tidak mahu pulang di sepanjang waktu study week. Ok, done. Berjaya menahan diri tidak pulang, Tapi masuk final sahaja, after beberapa paper dah dijawab, ada pulak gabs yang agak lama. Terus ubah fikiran. Ada jugak pengaruh orang sebenarnya ni yang membuatkan diri rasa cemburu bila orang lain dapat pergi berkampung di KLIBF. Tambahan pula saudara2 penulis ramai yang turut sumbang tenaga di sana & parent pula memberi sokongan serta galakan untuk penulis pulang. Bagai orang mengantuk disorongkan bantal lah kan. hehe.

So, after exam. Selesaikan segala urusan kejap. Petang tu baru kemas barang then malam terus bertolak balik. Sampai di rumah jam 5 pagi, rehat kejap, then keluar semula jam 8 pagi + breakfast di luar dan semata-mata nak ke KLIBF di PWTC. Rasa sungguh tidak sabar untuk bertemu menatap buku-buku yang ada di sana.

Untuk hari pertama buat penulis, penulis terus pergi jumpa saudara2 penulis yang berada di sana dahulu. Seperti biasa, bila saudara + sepupu bertemu maka riuhla jadinya. Penulis round di ruang legar dan tingkat dua dahulu. Tingkat 3 dan tingkat 4 penulis akan tawaf pada hari lain. Itupun rasa macam belum puas menawaf. Ok, nvrmn. Las day KLIBF nanti penulis akan berkampung di sana dan tawaf puas2, borong puas2. Short entry, biar gambar yang bercerita. Actually nak update entry ni lama dah, tapi dipendam dulu sebab after balik dari PWTC terus mengadap PSM dahulu for my final exam. Tidak gelisah sangat nanti. Ok, See Again! =)

Booth yang menarik perhatian penulis dengan
Palestin dan keluaran buku baru.

Habiburrahman.. My favourite writer!


Buku2 agama.
Paling banyak penulis habiskan masa di sini.

Booth yg sesuai untuk remaja dan pelajar sekolah.

Sesi temuramah live

Maskot pun tahu tutup aurat! ^_^

Adik ADI PUTRA. (pakar matematik)
Yang rambut panjang tu penulis xkenal. sorry.
Sgt kagum & terpana lihat dia selesaikan soalan math semudah ABC.
Otaknya mampu mengira sepantas kalkulator
walau diberi angka berjuta atau lebih!


Parent Adi Putra.

p/s: Esok dan ahad pastinya sesuatu yang menarik menunggu.. Jumpa di KLIBF!

2 comments:

'Aizat Annur said...

salam suhaila annur...walaupun diri ini senantiasa teringin ke pameran buku terutama KLIBF, tapi dapat tatap gambar yg cik penulis paparkan pun dah menggumbirakan hati ini...Insha Allah, di tahun depan sy akan pergi ke KLIBF 2012 bersama rakan2 pula.TQ 4 upload nice pic! ^_^

Ummul Syaukatul Suhaila said...

Wsalam..
InsyAllah ada rezeki Allah akan izinkan kelak..
Gambar2 lain akan disusuli kemudian..
U r welcome..

Related Posts with Thumbnails