.:Ucapkanlah "ZIKRULLAH" tatkala melawat ke blog ini:.

Friday, November 5, 2010

Rombongan Istimewa


Rombongan apakah itu? Haa.. Baca tajuk tu, maka dalam mind ramailah yang terfikir rombongan meminangkah.. Ups! Bukan..Bukan.. Nanti dengan entry ni, jadi kontroversi pulak.. Jangan menghujani penulis dengan pelbagai pertanyaa dan persoalan..

The truly story.. 4 November 2010.. Rombongan Majlis Perwakilan Pelajar UniSZA (MPP-UniSZA) telah berkunjung ke rumah penulis. Ini semua atas cadangan Timbalan Presiden kita lah, Sudara Izzuddin.. Ingat pada asalnya hanya gurauan, rupanya nak datang betul..

Actually mereka ni datang menuju ke Port Klang dulu untuk hantar barang yang akan dihantar ke Kemboja.. Untuk makluman, Global Social Responsibility MPP UniSZA akan ke Kemboja pada Raya Haji ni.. Semoga semua berjalan lancar dan selamat ye.. Untuk maklumat lanjut, sila yarai FB MPP-UniSZA di sini.. Promote tu.. hehe..

Ok.. Plan mereka nak dinner di rumah penulis.. Maka penulis wif my mum pun prepare la untuk dinner malam tu.. Jam 8.15 malam tibalah kenderaan UniSZA di hadapan rumah penulis.

Masuk je dalam, dah riuh mereka bersembang2 wif my dad. Layan sungguh.. Pok cik (pemandu kenderaan UniSZA) pulak mengajar kami cakap Terengganu.. Apalagi, yang faham memanglah faham, yang x faham tu buat2 faham je lah. hehe. Dalam ramai2 tu, pokcik2 pemandu van dan pemandu lori UniSZA turut join sekali tau, 4 orang. Tu yang bertambah meriahnya tu.

Exco2 MPP yang perempuan pulak rajin.. Ehem.. Mereka ni siap basuh pingan complete lagi. Dah ditegah dari basuh, dibasuhnya jugak.. Kalau gini, blh mai sokmo la.. hihi.. Sembang pun makin rancak, minum pun dah, makan pun dah, dessert pund dah.. Lastly dihidangkan air panas, risau jugak penulis sebab menghidangkan mereka minuman sejuk (cocktail)... Disebabkan after this mereka akan menempuh perjalanan yang jauh, maka penulis pun hidangkan mereka dengan air panas pula.. Biar segar sikit kan..

Lastly.. Apalagi kalau bukan sesi bergambar. Ini my dad punya idea dan permintaan la. Nak bergambar kenangan. Ok, after this boleh buat program pertukaran anak angkat kot. (cadangan En.Izzuddin) hehe..

Stop story.. Jom layan beberapa gambar yang sempat penulis upload..


Inilah mereka2 yg rajin sangat masuk dapur
membasuh pinggan

Abg Izzuddin wif my cousin sedang meneliti
software dalam laptop..

Sidang sembang2.. Apela yang melucukan
tu..

Inilah wajah2 mereka bergambar bersama..
Ceria kan!


Pasti penulis akan rindu suasana ni!

Ok.. Mereka nak sayonara ke UniSZA dah..
Selamat jalan semua..

Ada rezeki, Bertandang lagi.. ^_^

4 comments:

AINA NAJWA said...

ONE NEW AWARD..PLEASE TAKE IT..CONGRATE..

♡daisy♡ said...

Salam..

Agaknya,bila Perintis dapat sampai umah cik Su pulak? :D

come n visit my new blog dear.. =)

Ummul Syaukatul Suhaila said...

Wsalam..
Ahaa.. Cik Nana kita dah ada blog baru nampaknya.. Awat x habaq awai cik nana ku sayang..

Mengikut pakar ramalan, tahun depan warga PERINTIS dapat datang pulak.. Time tu kita kasi kawah punye nasi.. hehe..

Ummul Syaukatul Suhaila said...

Aina:

Ok.. Roger2.. Su dah terima award tu.. ^_^

Nak menjawab tu yang ambik masa.. aduh.. Sabar yee..

Related Posts with Thumbnails