.:Ucapkanlah "ZIKRULLAH" tatkala melawat ke blog ini:.

Friday, September 25, 2009

Salam Aidilfitri..

Walaupun macam dah terlewat tp rasenye belum lagi kot, nak wujudkan jugak entry Salam Aidilfitri ni.. Sebab sebelum ni lame dah xupdate blog atas faktor mase xmencukupi dan segala kesulitan yang tidak dapat dielakkan..

Ok, sempena Aidilfitri yang Mulia ini, penulis mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua yang mengenali diri ini. Ampun dan maaf dipinta andai ada kekhilafan, terbuat salah, tersinggung, terasa, termakan hati dan segala jenis ‘ter’ yang sama waktu dengannya.. Maaf Zahir dan Batin..

p/s: Yang peminat setia main mercun tu, tahun ni sudah2 la ye.. Takut nanti beraye xsempurna pulak.. Kan dah xmeriah.. =)

KEMAAFAN DIDAHULUKAN,

DUIT RAYA DIUTAMAKAN.. Hehe..

7 comments:

Hazwan Arif said...

selamat hari raya
:)

suhaila_annur said...

Selamat Hari Raya..
Maaf Zahir Batin..
=)

izzuddin2020 said...

Selamat hari raya dimula,
hidup penuh bicara biasala,
salam kemaaf diphon mulia,
keberkatan kerahmatan diphon jua!

SELAMAT HARI RAYA!

suhaila_annur said...

Wah, ekslusif sungguh..
Ni nak kene beli ke pantun ni..
Ok2.. Cek mula noo..

My style punya pantun cek nak bagi,
Tujuan nak ucap Salam Aidilfitri,
Kemaafan dipohon di hari suci,
Smoga hidup kita sntiasa diberkati.

Taqabbalallahu minna wa minkum..!

Annas said...
This comment has been removed by a blog administrator.
izzuddin2020 said...

cek bayaq nak jual lagi ni jaga nooo..

ooo nak mai balas ye,
jual beli adat duniawi,
owh menjualbeli pandai ye,
duitnya mana su dah beli???

hehe

suhaila_annur said...

Aduh.. nak juai lagi kaa..
Ok2.. Cek beli ni..

ni kira dah bisnes pantun,
syarikat rasmi x tubuh lagi,
nak duit mai la nombor akaun,
RM4.95 sen cek masuk bank satgi..

Murah jaa..

Related Posts with Thumbnails